Potrivit Primăriei Chișinău, dintre aceștia, 3.794 de persoane au beneficiat de servicii de informare, 1.314 de servicii contabile, iar 3.009 au efectuat plăți în casierie, transmite Ultimelestiri.md.
De asemenea, au fost înregistrate 398 de scrisori, 344 de cereri privind reîncheierea contractelor directe în sectorul apartamentelor, 401 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare (consumatori casnici și noncasnici), 384 de cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 33 de cereri pentru încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 42 de cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Totodată, au fost înregistrate 1.100 de apeluri telefonice, precum și recepționate:
– 269 de cereri pentru eliberarea avizului de branșare/racordare;
– 98 de cereri pentru permisul de branșare/racordare;
– 108 cereri pentru realizarea racordării la canalizare;
– 220 de cereri pentru coordonarea proiectelor;
– 54 de cereri pentru acordarea serviciilor contra cost.
„Centrul Multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chișinău” depune eforturi constante pentru a menține o colaborare eficientă cu consumatorii”, anunță autoritățile.