Potrivit Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, noul serviciu electronic vine să eficientizeze activitatea IGPF, prin optimizarea proceselor birocratice aplicate la examinarea cererilor și la eliberarea extraselor respective, transmite Ultimelestiri.md.
Pentru a depune cerea de solicitare a extrasului, cetățenii trebuie să urmeze mai multe pași. Aceștia sunt:
- Accesați Portalul Serviciilor Publice la adresa https://servicii.gov.md.
- Selectați serviciul Extras din sistemul informațional integrat al Poliției de Frontieră. https://servicii.gov.md/ro/service/021001121 și activați butonului „Solicită”
- După accesarea butonului, veți fi redirecționat automat către pagina pentru depunerea cererii, disponibilă la adresa https://eservicii.gov.md/mai/igpf/cerere.
- Completați câmpurile cu informația necesară și urmați instrucțiunile corespunzătoare.
- Pentru recepționarea documentului există două modalități:
- Persoanele ce dețin semnătura electronică au posibilitatea de a recepționa extrasul în format digital, prin intermediul portalului mcabinet.gov.md.
- Solicitanții care nu dețin o semnătură electronică valabilă pot ridica documentul pe suport de hârtie la sediul IGPF din mun. Chișinău, dar și la Direcțiile regionale ale IGPF aflate în municipiile Edineț și Cahul, și în orașele Ștefan Vodă și Ungheni.